Nasza firma korzysta z usług Adobe Sign w celu wysyłania formularzy cyfrowych zarówno dla klientów, jak i dla pracowników, z wykorzystaniem podpisu elektronicznego. Adobe Sign zapewnia nam sprawność przesyłania i obiegu dokumentów, bezpieczeństwo plików oraz znaczne ograniczenie wydruków w firmie.
Usługa Adobe Sign posiada certyfikaty zgodności, takie jak ISO 27001, SOC 2 Type 2 i PCI DSS, które są stosowane w branży kart płatności. Ponadto, usługa Acrobat Sign korzysta z procesu bezpiecznego cyklu życia produktów Adobe (SPCL, Secure Product Lifecycle), co zapewnia dodatkową gwarancję bezpieczeństwa plików.
Korzystanie z Adobe Sign jest proste i bezpieczne. Dostają Państwo formularz cyfrowy, który należy wypełnić za pomocą przeglądarki internetowej na komputerze, tablecie lub smartfonie. Końcowym krokiem jest złożenie podpisu elektronicznego. Po złożeniu podpisu przez Państwa formularz zostaje wysłany w dalszy obieg. Po złożeniu wszystkich wymaganych podpisów przez uczestników procesu dostaną Państwo e-mail potwierdzający zakończenie procesu wraz z kopią formularza. Możecie go Państwo wtedy wydrukować i dołączyć do dokumentacji firmowej.